Основні умови ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЯ товарів належної якості:

  1. Заміна товару може відбутися за бажанням споживача (приватний клієнт) відповідно до ст. 9. Закону України "Про захист прав споживача" протягом 14 днів з дати його отримання. При виконанні компанією обміну/повернення товару є транспортні витрати на доставку від продавця до покупця та навпаки.
  2. Транспортні витрати на заміну/повернення товару з вини продавця (пересорт) відбувається за рахунок компанії.
  3. Транспортні витрати на заміну/повернення товару за бажанням споживача (товар не подобається, інші причини) відбувається за рахунок покупця.

Вимоги до товару, що підлягає ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЯ покупцем:

  1. Товар не має ознак встановлення та/або використання;
  2. Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) у тому самому вигляді, в якому він був придбаний;
  3. Разом із товаром надано всі його супровідні документи.